۱۳۸۹ خرداد ۳۰, یکشنبه

من و تو - 8: و ناگاه امتحانات ...





و من در رویاهای خودم تو را شبیه سازی می کنم!

ولی چه سود که در تحلیل سیستم بودنت زبانم قاصر

است که کلمه ای ندارم!


عمری است کارآموز چشمان مست تو

در انتظار پایان این پروژه پایانیمم

و هنوز هم به فکر تمدید این کارآموزی لذت بخش!


و آه از آن برق نگاهت که در بوته آزمایش گذاشتتم!

و در این میانه تنم در تربیت حمل و نقل این همه

آه و اندوه و حسرت و رویا، تنها درسی که

آموخته است روش های تولید اشک است!


و من اینگونه به سمت امتحانات آخرین سال

بودنم در این دانشگاه بی تو می روم!





*. توضیحی درباره عکس بالا:

یعنی خدا رو شکر که در این دوران بامزه و پر هیجان زندگی می کنم که هر روز حادثه ای و حریتی و خریتی و ... بگذریم!

از امروز صبح سایت بلاگفا فیل تر شد! وای خدا! هاهاها! ته خندن اینا! نمی دونم ما رو اسکل کردن یا واقعا اینقدر خرن! گفتم خر آقا!؟ نه خر شرف داره .... هاهاها! می زنی بلاگفا این عکس بالا می یاد بعد توش دقت می کنی می بینی تو ردیف دوم از سمت چپ تو بخش شبکه اجتماعی عنوان دومش بلاگفاست! به عنوان سایت مفید معرفی شده بعد فیل تر شده! بابا دمتون گرم!

(متن بالا با لحن یکی از رفقاست! توهیناشم برا خودشه!)


*. یه زمانی رفیقم ناراحت بود و می گفت این صفحه فیل ترینگ جدید نوعی دزدیه و خلاصه داشت تحلیل می کرد بهش گفتم که رفیق ناشکری نکن اینجوری حداقل می فهمی چندتا سایت فیلتر نیستن تو اینترنت! حالا همون رفیقم زنگ زده چندتا بد و بیراه نثارم کرده می گه دیدی اونام داره فیل تر می شه!


*. امروز روز خوبی بود! خوب! می فهمی!؟ برای مدتی کلی از ته دل خندیدیم! دوستان می خندیدن و من از خندیدنشون خدا رو شکر می کردم! خدایا این شادی هارو از من نگیر ...


*. امروز تو اتوبوس به غزلی نغز بر خوردم از حضرت حافظ، توش نوشته بود:


دل گفت فروکش کنم این شهر ببویش

بیچاره ندانست که یارش سفری بود !


دقت دارین یه جوری گفته سفری انگار معتاد بوده!!!

حافظو عشقه!


*. هاهاها


*. ...


*. بعدا نوشت بالاخره در ساعت 10:10 شب از فیل تر در اومد ...




۲۵ نظر:

  1. راستش الان هیچی نمیگم الای حاضر!

    پاسخحذف
  2. به خود خود خودم:

    ممنون از حضورتون !

    پاسخحذف
  3. ز خر خوانان عالم هر که را دیدم غمی دارد
    دلا رو کن به مشروطی که آن هم عالمی دارد

    اقا صابر من که خیلی تسلیت میگم برای این ترم... :دی

    پاسخحذف
  4. به ناشناس آشنای عزیز:

    چو تو رفیق قافله ای مرا چه باک!؟

    پاسخحذف
  5. چون پای مشاعره بودی این مصرع اومد سر زبونم:

    که با ما هرچه کرد آن آشنا کرد...

    پاسخحذف
  6. به ناشناس عزیز:

    در این سرای بی کسی رفیق من همه کسی ...

    پاسخحذف
  7. به عمو صابر عزیز:

    یاران این زمانه همچون گل انارند....

    پاسخحذف
  8. به ناشناس عزیز:

    دست بردار از این مشاعره رفیق من
    که من مقابلت هیچ نیستم و صفرم !

    پاسخحذف
  9. بله اینجوریاست اقا صابر اعتراضی داری

    پاسخحذف
  10. هوالخلاق

    جالب و خلاقانه بود!!!
    زبان تخصصي رو هم اگه دوست داشتيد اضافه كنيد.

    در مورد فيل تر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اين كارشون يه جور تهديد و اعلام اين بود كه ما هم هستيم!!!
    البته به قول شما بيشتر ... ( خر نه )هستند!!! :)
    جالبه كه الان 00.27 كه ميخوام بلاگم رو آپ كنم
    وقتي پسورد ورود به بلاگم رو ميزنم بازم فيلتره !!!!!!

    آرام و خلاق و البته مستقل يا فيل تر شكن زي ... .
    اردتمند :(يك كمترين : amin (a min

    پاسخحذف
  11. باسلام

    محض اطلاع هنوز بلاگفا فیلتره!!!!

    پاسخحذف
  12. به یاشار عزیز:

    آره
    فعلا نمی خوام لذت ببرم از این قضیه
    می فهمی که !؟
    هاهاها

    پاسخحذف
  13. به امین عزیز و نه ا مین:

    زبانم هست فقط رنگیش نکردم ...

    القصه داستانی است زندگی ...

    پاسخحذف
  14. به سرکار خانوم طاها گرامی:

    دیگه بدتر !

    پاسخحذف
  15. مگه بده یه عمر هی گوگل رو فیلتر می کردن حال ما گرفته می شد یه بار هم برای شما ها رو فیلتر کنن.

    از فیلتر کردن گوگل که بدتر نیست.
    برید خدا رو شکر کنید.
    هنوز اوضاعتون به بدی blogspot نیست.
    با مامانشون دعواشون میشه میان login گوگل رو فیلتر می کنن.

    آخه من این صابر دیچار (من بیچاره نیستم ها، فقط صفت شامل حال صابر میشه) گناه نداریم.

    وقتی ما رو فیلتر می کنن کسی صداش در نمیاد، ولی شما رو دو روز فیلتر کنن همتون جیغتون در میاد.

    ای بابا. ( معنای شماره 1005 قابل توجه امیر )

    یه کمی خویش تن دار باشید. بلاگتون رو که کلاً نبستن، همش یه چند ساعت فیلتر بوده کمتر وقتون رو تلف کردین. تازه کلی هم به نفعتون شده.

    خوشحال باشید.

    پاسخحذف
  16. به مصطفی عزیز:

    (فقط خودش بخواند!)

    گاهی باید بر سر ما بلا بیاد تا بفهمیم درد دیگران رو! هی می گفتیم و داد می زدیم فیل ترینگ کسی صدامونو نمی شنید دیوونه و معاند و فتنه و جیره خوار صهیونیسم و هزار کوفت و زهر مار دیگه خطابمون کردن ...

    گاهی باید سر خودمونم بیاد تا بفهمیم که نه بابا اینجوریام نیست ...

    پاسخحذف
  17. سلام...

    ای وای دوباره درس و امتحان و نمره و مشروطی...

    و دوباره رفتن و نبود و دوری و تابستان...

    باز تکرار به بار آمده می بینی که ...

    امیدوارم امتحاناتون رو به خوبی به پایان برسونین

    هم امتحانی دانشگاه و هم امتحانای زندگی رو...

    پاسخحذف
  18. به سرکار خانوم نجفیان گرامی:

    بسیار سپاس گذار
    همچنین شما
    همچنین حتی شما دوست عزیزی که خانوم نجفیان نیستی و داری اینو می خونی!
    و حتی شمایی که بی اهمیت اصلا نمی خونی اینجا رو ....
    حتی ...

    پاسخحذف
  19. سلام ...

    ای وای دوباره درس و نمره و امتحان ...

    باز تکرار به بار آمده می بینی که...

    انشاا... امتحاناتون رو به خوبی پشت سر بگذارین

    هم امتحانای دانشگاه و هم امتحانای زندگی رو

    پاسخحذف
  20. سلام

    کلی خنده! هم به امتحان هم به بلگفا...

    ولی این بلگفا هر چی باشه از این بلاگ اسپات شما بهتره!
    حداقل قالباش شبیه کاغذ دیواری نیست!

    اخه اینم بلاگه شما دارین؟!!!(جمله معترضه) ک . خ!

    راستی: چقدر خوبه که می خندین دلم وا میشه بازم(خطاب به خانم ابراهیمی: درست خوندم شعرو؟!!!ک خ)این شعره برای خانم ابراهمیه منم همیشه اشتباه می خونمش. حالا نمی دونم الان درست خوندم یا نه ولی خب خوندمش دیگه !


    امیدوارم همگی تون همیشه شاد باشین و خندان!

    پاسخحذف
  21. به سرکار خانوم زینب گرامی:

    هاهاها

    آره یه چیزی تو همین مایه هاست اون شعره البته با چاشنی همه چی آرومه و نمی دونم دلم آرزوت نمی دونم چیچیو و از همینا !!!

    پاسخحذف
  22. سلام
    به به!!
    مي بينم كه نشستيد دور هم داريد ترانه منو مسخره مي كنيد!
    خطاب به آقاي خسروي:
    اي واااااي!
    خطاب به زينب بانو:
    نه خيرم! بازم اشتباه خوندي! درستش اينه:
    "چقد خوبه كه مي خندي، دلم خوش ميشه بازم..."

    پاسخحذف
  23. به سرکار خانوم ابراهیمی گرامی:

    هاهاها

    پاسخحذف
  24. به نقطگی عزیز:

    آره معلوم نیست !!!؟
    هاهاها

    پاسخحذف
  25. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !