۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

افکار پریشان - 17: خاک بر سر تو صابر !




هوی صابر!
خاک بر سرت که نمی تونی رفقاتو دیگه بخندونی!
دیگه نمی تونی!

ای خاک بر سر تو صابر!
خاک بر سر تو که دیگر نه حربه ای داری و نه رمقی
برای آوردن یک لبخند از ته دل روی لبان دوستان!

و برای چون تویی که عمری تنها هنرت همین بوده است
دیگر الان بودن و نبودن فرقی ندارد که خاک بر سر تو
که دیگر نمی توانی شادی ای بیافرینی که موج غم در
چشمان رفقایت غوغایی به پا کرده است و تو تنها نظاره گر
این همه دردی! خاک بر سر تو!

و دلقکی که دیگر نتواند بخنداند باید بمیرد!!





*. این تلخ ترین نوشته این بلاگ است تا به حال ...

*. عمری تنها تلاشم خنداندن رفقایم بود که در کنار من تنها برای دقایقی از آن همه غم و اندوه رها شوند و این روزها وقتی می بینم که دیگر حضور من چنین تاثیری ندارد حق بدهید و حق بدهید و قبول کنید که تمام ایدئولوژی های زندگی خود را بر باد رفته ببینم ...

*. امروز تنها روزی بود که من و مصطفی در راه تقریبا در سکوتی عمیق همدیگر را نگاه کردیم ! و اگر نبود آغوش نگاه مادرم که بی بهانه محبش را ابراز می کند و اگر نبود همان چند لحظه کوتاهی که او را از ته دل در بغل گرفته بودم نمی دانم چه می شدم!!

*. هی رفقا! می دانید که می دانم تمام آن همه غم و اندوه را که از چشمانتان می خوانم! و می دانم که می دانید اگر کوچکترین کمکی برای رفع آن از دستم بر بیاید دریغ نخواهم کرد ...

*. ببخشید اگر فضای این بلاگ غبار آلود و سنگین بود که نشان از پک های سنگینی است که بر لحظات اکنونم می زنم و روی ریه های بودنم سنگینی می کند ...

*. عذاب می کشم ولی عذاب من گناه نیست، وقتی شکنجه گر تویی شکنجه اشتباه نیست !

*. عکس مربوط به جمکران اردی بهشت ماه همین امسال است ...

۲۹ نظر:

  1. بازیگر گریه نکن ما هممون بازیگریم

    صبحا که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم!
    نمیدونم چرا یاد این افتادم؟؟؟؟؟؟؟

    اما بعد شجریان در جا جواب داد بی همگان به سر شود بی به سر نمیشود!!!!!!

    شاید این جوابی بوده از زبان دوستان شما که به خط من به بهتون گفته شده!

    در ضمن گاهی همین که یک نفر باشه کافیه بودن بعضی ها از ساعت ها خندیدن و لبخند زدن بهتره بودنشون باعث آرام شدن میشه دقیقا یک جوری که آدم حس آرامش میکنه!

    و من به عتوان یکی از دوستان شما با قاطعیت میگم شما ازون قبیل افرادید!!!!!

    آدمها تغییر رسالت میدهند در جاهای مختلف شاید برای شما نیز این چنین است!

    پاسخحذف
  2. هوالخلاق

    صابر صابر صابر...
    اگر تو بخواهي مي خندم ،
    آنقدر بلند و ضايع كه حتي تصور آن نيز برايت متصور نباشد!
    اما بدان كه خنديدن تنها، خنديدن نيست!
    بدان كه هر زمان كه تو را مي بينم
    در درونم خنده اي شعله ور مي شود
    كه گاه به بيرون زبانه مي كشد
    و تو آن را مي بيني
    و البته گاهي در همان درون خاكستر مي شود
    و تنها دود آن به بيرون از وجودم راه مي يابد ،
    و كمتر كسي آن را مي بيند!
    كه نوع دوم فقط و فقط به دليل
    كمبود اكسيژن وجود بنده ي حقير است
    و هرگز تو را خطايي نيست... .
    اگر كم اكسيژنم مرا ببخش
    صابر صابر صابر... .

    خندان از درون و برون ، و نه صرفا خندان از برون زي... .
    ارادتمند : 3zman

    پاسخحذف
  3. به خودم خودم:

    این از عظمت نگاه شماست ...

    پاسخحذف
  4. ها ها ها
    تازه اندکی است که از دست اون ادا اصولات راحت شدیمممممممممممممممممممم

    پاسخحذف
  5. به تریزمن تریز من:
    امین امین امین ...

    حس مشترکی است که تنها سکوت میان من و تو حاکم است پس سکوت می کنم و در عمق چشمانت می خوانم تمام ناگفته های پی رو رو !

    پاسخحذف
  6. به حسین عزیز خودم:

    هاهاها

    همین صداقتته که منو دیوونت کرده رفیق !

    پاسخحذف
  7. دیگه ازت نمیپرسم حالت خوب یا نه چون همیشه میگی عالی و بعد میبینم چیز دیگه ایه
    امیدوارم همیشه شاد باشی

    پاسخحذف
  8. به امیر عزیز:

    هنوزم میگم حالم عالیه و فوق العاده و پرفکت!!!!

    پاسخحذف
  9. مهم نیست که خنده دار نیستی ، خنده دار اینکه مهم نیستی ...
    شوخی کردم . صابر من مثه خودت یه جورایی همیشه قطب خنده بودم اما خیلی وقته از ته دل نخندیدم .با خوندن این مطلب نمیدونم میخواستم بخندم یا ...

    پاسخحذف
  10. به امیر طاهر عزیز:

    قطب خنده! عجب ترکیب واژه جالبی!
    نمی شناسمت اما احساس قرابتی عجیب باهات دارم!

    گاهی باید گوش زد کرد بعضی مسایل رو برای خود ...

    پاسخحذف
  11. وقتی زنگ زدم و جواب ندادی فهمیدم که یه چیزی شده. این روزها قشنگه! نمی دونم این خنده چقدر مهمه اما می دونم همه چی حله ...
    «یا من یعطی من سئله»
    آی خدا! مردی بیا ...
    جمعا به تو آویزیم

    پاسخحذف
  12. سلام
    ببین کلی نوشتم.
    بعد یه Ctrl+A زدم بعدش هم یه Backspace به همین راحتی.

    پاسخحذف
  13. اَه. کلی نوشتم پاک شد...
    از سنگینی و غم متنتون گفته بودم . از اینکه اگه یه سر به جمکران که واسه همه توتم شده و واسه شما نه بزنید وبشینید حسابی با خدا درد دل کنید دلتون حسابی باز میشه و بازم می تونید از ته دل بخندید.
    واسه من که خوب جواب میده. می تونید تجربه کنید. حالا جمکران نشد همینجا توی خونه، خدا همه جا هست...
    شاد و نه الزاماً خندان باشید

    پاسخحذف
  14. به مصطفی بزرگ:

    می دونم می دونم ...

    پاسخحذف
  15. صابر صابر صابر...

    فاطمه فاطمه فاطمه...

    ما قرار شد بجنگیم شما بچه هامونو تربیت کنید...

    انصافا کی کم کاری کرده؟

    صابر صابر فاطمه...

    فاطمه فاطمه صابر...

    حاجی حاجی کربلا...

    پس نخودا چی شدن..

    حاجی جون مادرت

    بچه ها قیچی شدن...

    حاجی حاجی فاطمه...
    حاجی صابر فطمه اکبر...

    خدافظ

    پاسخحذف
  16. به نه چندان غریبه گرامی:

    اونقدر این دلو غبار گرفته که نه دیگه جرات درد دل هست نه دیگه توانش ...

    پاسخحذف
  17. به سرکار خانوم زینب گرامی:


    ممنون از حضورتون

    پاسخحذف
  18. به سرکار خانوم نجفیان گرامی:

    ممنون از شما ایضا

    پاسخحذف
  19. به حسین زحمت کش رفیق عزیز:

    حسین حسین حسین

    هاها هاها هاها

    بقیه شو نمی تونم اینجا بنویسم به خودت می گم

    پاسخحذف
  20. کار حسین زحمتکش عالی بود
    کلی خندیدیم
    :D

    پاسخحذف
  21. چرا ...؟
    آخه چرا...؟
    چرا آخه...؟
    تو راهنمایی یه معلم علوم داشتیم خیلی مرد جالبی بود
    یه بار یکی از شاگردا یه کاری کرد و معلم گفت بهت منفی میدم
    اون شاگرده گفت نه آقا غلط کردیم
    معلم گفت پس حالا دو تا منفی، یکی به خاطر اون کارت یکی به خاطر توهینی که به خودت کردی

    من نمی دونم چرا بعضی چیزا انقد راحت علنی میشن...
    خیلی حرف دارم...
    می ترسم ناحت شی...
    پس من هم به رسم خانم آذرنوشو خانم نجفیا میگم فقط حاضر

    پاسخحذف
  22. به سین جیم عزیز خودم:

    بگو رفیق!
    بگو راحت باش ...

    (در ضمن خوب شد که خواستی فقط بگی حاضر! خدا رحم کرد!)

    پاسخحذف
  23. گاهی نخندیدن آغاز فرا زمانی شدن است و گاهی نخندیدن آغاز سکوت عمیق تعمق است،و دوباره نخندیدن آغاز عظمت روح والایی است که دغدغه ی شاد نمودن بند گان خدا را دارد.

    پاسخحذف
  24. به سرکار خانوم نصیرزاده:

    سپاس از حضورتون

    به امید اینکه شادی تن پوش زندگیتان شود

    پاسخحذف
  25. مارو که یادتون رفته ولی ما هم نمی خندیم

    پاسخحذف
  26. به تنهای عزیز:

    عباد جان رفیق من کجا یادمون رفته
    همین صبحی با مجید یادت افتادیم ....

    پاسخحذف
  27. چرا از نخندیدن خودتون ناراحتید ....همیشه ادم قرار نیست به یک حال و هوا باشه.... آدم احتیاج به خلوت به سکوت هم داره.....تا با انرژی چند برابر دوباره برگرده...
    ناراحت نباشید این حس برای همه در موقعیت های مختلف ایجاد میشه...اصلا هم جای تاسف نداره

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !