۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

تیکه ها و سوتی ها -5: کچل!








سرشو ته ریشی زده بود !!!!
(بخشی از دیالوگ یکی از رفقا!)




*. یکی از سوتی های بامزه ای بود که شنیدم ....

*. استتیوس این روزهای من: خسته و داغون و درمونده از این زمان لا مصبی که می گذره و کلی کاره که داره تل انبار میشه و مونده ...

*. امروز روز فوق العاده روحیه بخشی بود، یک رجعت، یک عالمه انرژی، کلی ایده و باز هم دغدغه هایی ناب از جنس مهندسی فرهنگی! ممنون از همه بچه ها! ممنون از این همه حضور ...

*. می خوام بلاگی بنویسم در باب دوستی ها، منتظر باشید !!!

*. عکس مربوط به ایکیو سان شخصیت محبوب کارتونی بچگی های ما
عکاس: هیدئو فوروساوا

*. ...

۲۵ نظر:

  1. اول شدم بالاخره...
    امروز روز خوبی برای من هم بود...
    یک آبجکت جدید رو طراحی و پیاده سازی ککردم در حد...
    دارم از نتیجه بال در میارم... خیلی خوشحالم کردی عشق من (برنامه نویسی)...
    دوست دارم و از خدا می خوام برام اون دنیا (جهنم یا هر جای دیگه) برام امکان برنامه نوشتن رو فراهم کنه...

    خدا بهتون همون رو بده که دوستش دارید... :دی

    پاسخحذف
  2. به صنوبر: کل شیء یرجع الی اصله!
    به عموصا: عکسش خیلی خوب بود.عکاسش آشناتونه عمو؟بگو یه چند تا عکس هم از ما بگیرهD:

    پاسخحذف
  3. به صنوبر عزیز:

    فعلا زیاد مار دارم باید بیام یه جوابی بهت بدم همچینی دندونات بریزه !!!!
    هاهاها

    پاسخحذف
  4. به محمد صالح کپلوی خودم!:

    آره عمویی خیلی خارجی عکس می گیره !

    --------
    کار = مار

    پاسخحذف
  5. هوالخلاق

    چه زاويه ي ديد جالبي دارند اين دوست شما !!!
    در مورد استتوستون هم بايد بگم
    خيلي انرژي منفي داره - - - - -
    يه click روش كن و سپس دكمه ي delete رو بزن ... .

    آرام و خلاق و البته با استتوس ++++++ زي ... .
    ارادتمند : a min) amin)

    پاسخحذف
  6. به امین عزیز:

    آؤه عالی بوده زاویه دیدش !

    در ضمن کلی انرژی دارم از نوع مثبتش
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

    هاهاها

    پاسخحذف
  7. دلم تنگ شده... برای ایکی یوسان!

    پاسخحذف
  8. به کلک شید گرامی:

    ایکیو سان هم دلش برای ما تنگیده
    اینو تو آخرین تماسش با من گفت !!!

    پاسخحذف
  9. کلا هر چیزی که توش ای کیو باشه، دوست دارم
    EQ...Sun رو هم ایضا!
    هوش هیجانی را جدی بگیریم !!!

    پاسخحذف
  10. به نقطگی عزیز:

    بابا خب یه کلاسی باس ما بذار دیگه !

    پاسخحذف
  11. یه سئوال...؟ چرا ایکیو سان می خواست فک کنه انگشت هاشو میکرد تو دهنش بد می مالید به کله ش؟ ;)

    پاسخحذف
  12. سوال مجیدمعادل این سوال که اصلا پشه ها شبا جایی میرن

    پاسخحذف
  13. سلام

    اخییییییییییییی! ایکیو سان! هاهاها! چقد این ایکیوسان شبیه منه!!! هاهاها! البته از نظر باهوشیا!!!!هاهاها! نمی دونم! شایدم من شبیه اونم!

    وایییییییی! مهندسی فرهنگی و دوباره کلی کار!!!

    راستی می خواین وبلاگ جدید می خواین بزنید؟!

    پاسخحذف
  14. به مجید عزیز:

    والا نمی دونم

    من دارم تحقیقات خودمو می کنم

    پاسخحذف
  15. به امیر عزیز:

    خب مجهولاتو بیشتر کردی که !

    پاسخحذف
  16. به ناشناس عزیز:

    کچل خودتی کچل! هاهاها

    پاسخحذف
  17. به سرکار خانوم زینب گرامی:

    خب شما هم مثل ایکیوسانین (هاهاها) جواب سواله مجیدو بدین پس ...

    راستی اون اشتباه تایپی بود ...

    پاسخحذف
  18. سلام بر شما
    خسته نباشید
    من مطالب وبلاگ شمارو همشو دنبال میکنم...البته اگر وقت کنم...هیچ شناختی هم ندارید...و اصلا نمیشناسید
    از طریق وب در وب به وبلاگ شما رسیدم
    و برام جالب بود مطالبت
    خصوصا و مخصوصا این مطلب که الان خوندن
    به گزین ها - 9:دیالوگ فیلم
    یک سر هم به وبلاگ بزن
    http://iransarfarazjavid.mihanblog.com/
    یا علی موفق باشی
    در ضمن سعی کنی در این مملکت طرف حق باشید...یا اصلا بی طرف بهتر...چون در دوحالت سر ادم میبرن زیر اب
    فرقی نمیکنه سید علی باشه یا سید حسین
    ظلم نمیمونه...و دیکتارو هم اگه واقعا دیکتاتور باشه بلای صدام به جونش میوفته
    شعار میدن خیلی جالب که این اون نیست تیشه به ریشه همدیگه میزنن...یادگاری های همو جلو چشم هم در خفا هم نه...میگن سیدحسن نصراااللههه
    هههههههههههه
    یا حق

    پاسخحذف
  19. یه با دیگه به کچل ها توهین کنی ... .
    خب توهین نکن دیگه، کچل مو فرفری.

    پاسخحذف
  20. به ندارد گرامی:

    چشم
    ممنون از شما

    پاسخحذف
  21. به ناشناس کچل:

    کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل کچل هاهاها

    پاسخحذف
  22. ریشو هم میشه ته سری زد یعنی نزد؟!!!ها؟!!
    آخ جون یه وبلاگ جدید فک کنم منم مجبور شم همین روزا یه وب جدید احداث کنم آخه چون زیرا که فک میکنم که حک شده باشم!!!ها ها ها....

    پاسخحذف
  23. کچل کچل کلاچه روغن کله پاچه....

    پاسخحذف
  24. به سرکار خانوم مهدیه گرامی:

    دکتر! کی حکتون کرده !؟
    ببینم اگه بلاگ دیگه ای راه انداختین حتما آدرس بدینا ...

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !