۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

دو کلمه حرف حساب - 2: ربنا و لا تحملنا ما لا طاقه لنا به!



تو او را دوست داری و او نیز تو را !
و چه بسیار عشق هایی که تا ابد به همین گونه می مانند!


نه عاشق غرورش را زیر پا می گذارد
و نه معشوق نازش اجازه می ده که بگوید !


و لاجرم هر دو در این عشق ابدی می مانند
تنها و سرگردان و حیران که
«مگر خضر مبارک پی تواند
که این تنها بدان تنها رساند»

عجب رسم بدی است این تعارف بی دلیل
میان عاشق و معشوق
آنگاه که نه این جرات گفتن دارد و نه آن

نازش اجازه بیان دوستت دارم را می دهد!


عجب رسم غریبی است زیستن ...


ربنا و لا تحملنا ما لا طاقه لنا به




*. جوانان امروز -نه آنها که هوس را با عشق اشتباه گرفته اند!- بسیار مبتلا به این قضیه می شوند، بالاخره باید یکی شهامت کند ...

*. مدت ها بود این پست قرار بود ارسال شود تا اینکه بیخود و بی جهت امشب آپ شد !

۹ نظر:

  1. هاهاها!

    اول!

    الان کلی ذوق دارم! هاهاها! امروز من هرجا میرم اولم!

    هاهاها!

    پست خوبی بود.

    پاسخحذف
  2. به سرکار خانوم زینب گرامی:

    هاهاها

    چقدر کلی خیلی ذوق!

    پاسخحذف
  3. ها ها ها چقدر ها ها ها

    تو چت گفتم بهت دیگه :))

    پاسخحذف
  4. هه اگه فکر کردی من به این راحتی ها کوتاه میام کور خوندی صابر.
    هاهاها

    پاسخحذف
  5. حالا شما شهامتشو داشتيد ؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. به مجنون عزیز:


    هاهاها
    می خندی!؟

    پاسخحذف
  7. همیشه یک بهانه ای برای نگفتن هست!
    چه بهانه ای بهتر از خجالت و حیا

    خیلیم الهیه
    حالا دوست داشتن کجاش غیر الهیه من نمیدونم

    پاسخحذف
  8. پستای آموزنده میزاریا خب استاد کلاسم میزاری بعدا من بگم بچه ها ثبت نام کنن !؟

    پاسخحذف
  9. جانا سخن از زبان ما مي گويي ....
    خيلي وقت بود نيومده بودم اينجا
    دلم واسه كلبه مجازي شما تنگ شده بود
    خوبيش اينه كه هر وقت مي آم يه 7 ، 8 پستي رو با هم مي خونم
    آقا برقرار باشيد و هميشه به روز

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !