۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

کمی در باب دنیای مجازی - 2: نظر خواهی در باب سوء تفاهمات !





در پست قبل قرار بر این بود که یکی از سوء تفاهمات پر تردد
در بلاگ نویسی رو با هم مرور کنیم ...

با مراجعه به کامنت های پست قبلی خواهیم دید که چقدر تشخیص
هویت ها سخت شده و چقدر تکذیب ها و تاکید ها و ...

ضمن تشکر از مصطفی عزیز که در نبود من زحمت پاسخ گویی
به کامنت ها رو کشید در این پست خواهش می کنم از تمامی
دوستان که نظرات خودشون رو در این باب به اشتراک بگذارند

در ضمن برای اینکه سوء تفاهمی پیش نیاد اگر می تونین با
اکانت جیمیل وارد شوید و پیام بگذارید ...

ضمنا خواهش می کنم کسی از طرف کسی پاسخی
نگذارد ...



۱۳ نظر:

  1. یه روز یه نفر با یه سیگار اومد پیشم
    گفت ببین یه وقت سیگاری نشی ها
    بعد یه پُک زد و گفت آخیش

    پاسخحذف
  2. به سین جیم عزیز:

    ببین الان ساعت 44 دقیقه بامداده ها!
    منم که در جریانی یکم خنگم !

    بابا جان زیر فوق لیسانس حرف بزن بفهمیم !

    پاسخحذف
  3. به نظر من تو دنیای مجازی میشه خیلی چیزها رو دروغ گفت
    مثلا تو بلاگا اخبار بزاریم دروغ!
    البته دروغ برا خیلی ها اصولا کار راحتیه
    تو چشم آدمم دروغ میگن!

    نمیدونم شاید گاهی واقعا هم قصدشون این نیست که دروغ بگن از راست و واقعیات میترسن!
    شاید هم عکس العمل ماست که افراد را از واقعیات میترسونه

    کامنتی که از قول من گزاشته شده بود تو کامنت قبلی برام خیلی جالب بود!!!!!!!!!!!

    اما واقعا اگه از شوخی بگذره عجب چبز وحشتناکی میشه

    راستش من با گوگل هم بزارم فکر کنم باشه نسیم باد نوروزی

    من گلریز اردکانیم
    هیجوریم نمیتونم ثابت کنم که من خودمم!

    پاسخحذف
  4. به نسیم باد نوروزی گرامی:

    بله
    وحشتناک میشه زیاد ...

    پاسخحذف
  5. نه چندان غریبه۱۰ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱:۵۰

    سلام
    من نمیدونم کدوم نه چندان غریبه ام اما می دونم اینجا همه چیز داره به هم میریزه.
    یه چیزی از درونم می گه همه ی اینا یه توطئه است .
    اصلاً من کیم؟
    تو کی ای ؟
    اینجا کجاست؟
    اصلاً از کجا معلوم که همه ی کامنت های اینجا از طرف یه نفر، یه آشنا نباشه.
    نکنه از طرفه منه؟ یعنی من دارم خودمو به جای چند نفر جا می زنم؟؟؟

    پاسخحذف
  6. هوالخلاق

    فقط دو جمله:

    به خودم :
    آنقدر آرام و خلاق باش تا در دنياي مجازي هم حقيقي زي ... .

    به افراد بي هويت :
    خودت زي ... .

    ارادتمند : a min) amin)

    پاسخحذف
  7. به نه چندان غریبه گرامی:

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  8. به امین عزیز:

    به خودت : زیزیزیزیزیزیزی!!!!
    هاهاها

    پاسخحذف
  9. ای بابا اینجا چرا هیچ کس سر جاش نیست.
    اگه اون بالاییه نه چندان غریبه باشه پس من کیم؟
    اصلاً من نه دیگه نه چندان غریبه هستم نه دیگه هستم .
    اصلاً من نه چندان آشنام.
    یا نه اصلاً غریبه ام.
    یا نه اصلاً....
    شاید اینجوری اوضاع رو به راه بشه.

    پاسخحذف
  10. به نه چندان ... گرامی:

    عارض شدم کسی جای دیگری کامنت نذاره

    پاسخحذف
  11. هنوز ای بابا
    بازی پیچیده ایا

    پاسخحذف
  12. به امیر عزیز:

    ای بابا خوبه ...

    پاسخحذف
  13. سلام
    در سرایی دیگر دکان عاشقی ای برای اهل دلان اختیار کرده ام و منتظر قدم رنجه شما
    www.ahledel.org

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !