۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

تلنگری به خودم -2: پریشان گویی های در هم ریخته نیمه شب ...



بنویسید حال ما خوب است! نه عالی است! فوق العاده! به قول خودش: پرفکت!
بنویسید دارم از این دم و بازدمم لذت می برم ...
بنویسید و رونوشت کنید به آندره ژید که ما به خود قبولاندیم که تنها خداست
که موقتی نیست!!
بنویسید و رونوشت کنید به مشیری بزرگ که فاصله کجا بود!؟
بنویسید کسی دلتنگ دلی و شانه ای نیست ...
بنویسید و رونوشت کنید به فاضل نظری که گره از کار ما بگشاد عشق ...
بنویسید اینجا کسی احساس تنهایی نمی کند ...
بنویسید و رونوشت کنید به لسان الغیب که نه نرفت !
بنویسید که اینجا کسی در انتظار کسی نیست ...

بنویسید و رونوشت کنید به
بهمن رافعی که آری گرچه حوصله هست اما گله ای نیست!
بنویسید که دلم پاک است، بی ریا، بی گناه ...
بنویسید و رونوشت کنید به مصلح الدین که این مجلس ما بی های و هوی است!
بنویسید که سیریم از سیرت و بصیرت ...
بنویسید و رونوشت کنید به سایه که آری اینجا هوا هم زندانی است!
بنویسید که قفسمان بزرگ است ...
بنویسید و رونوشت کنید به سید علی صالحی که راست گفتی:
حال همه ما خوب است، اما تو باور نکن ...!

بنویسید و اصلا رونوشت کنید به همه شاعران دنیا که ... نمی دانم! بنویسید و بنویسید و بنویسید ... دلم از این همه ریا و گناهم گرفته است ... دل که آینه شاهی است غباری دارد ...




*. امشب از اون شب هاست ...

*. این غزل بی وصف سعدی در این شب بی مهتاب عجیب طغیانی به پا کرده است:
وه که جدا نمی شود نقش تو از خیال من ...
وقتی با صدای همایون شجریان هم باشد که محشر است، اگر خواستید دانلودش کنید!

*. خواهشا مخاطبان عزیز با دید سخیف سیاسی به این پست نگاه نکنند!
توضیح واضحات اینکه اینها تلنگری است به خودم و بعید می دانم مخاطبی معنای تمام جملاتم را بفهمد که حال من خوب است!

*. مسیر خلاق هم راه افتاد ...

*. ...




۵ نظر:

  1. حالا جدا الان که نوشتم حالم خوبه ها ...

    پاسخحذف
  2. تو چرا انقدر دنبال اثبات خوب بودن حالتی
    قبول بابا
    مگه کسی گفته که حالت بده
    خب دل هوایی میشه میشینی یه چیزی می نویسی، دل برمی گرده دیگه
    مگر اینکه ...(آهنگ معروف عروسی)
    حالا هی بگو

    پاسخحذف
  3. سلام خدمت شما
    دست نوشته های شما بسیار زیباست دست شما درد نکنه
    خوشحال می شم به سایت جدید من سر بزنید
    www.sarir.net
    با تشکر
    یا علی مدد

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !