۱۳۸۹ مرداد ۳, یکشنبه

حادثه بد - 7: در جستجوی مارمولک ...


خسته بودم واقعا اینقدری که رفیقم دم در مجتمع منو دید گفت ببین برو بخواب!
رسیدم خونه یه چیزی خوردم. لب تاپو باز کردم و آهنگ گذاشتم و افتادم تو تخت
-این عادتمه که زمانهایی که خیلی خستم و از خستگی خوابم نمی بره آهنگ می ذارم
و می افتم و همینجوری که به آهنگ فکر می کنم می خوابم!-

اون دو تا مست چشات منو خوابم می کنه ... آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ (با خودم گفتم که ابی
چه با صدای زنونه بدی جیغ می زنه!) یهو به خودم اومدم دیدم زن داداشم میگه:

مااااااااااااااااااااااااارموووووووووووولک!!!!!!

من تو این مدت مدیدی که در این خونه هستیم -بالغ بر 13 سال!- تا حالا تو خونمون
مارمولک ندیده بودم! تمی دونم لا مصبی از کجا پیداش شده بود!
القصه عملیات ما شروع شد:

در جستجوی مارمولک!

بعد حدود 40 دقیقه تلاش مذبوحانه(!) و تخلیه تدریجی اتاق بالاخره یه گوشه دیدیمش!
زن داداشم هم پیف پافو برداشت و یه 5 دقیقه ای گرفت روش تا مرد!
بعد مرگش تا همین الان که حدود 2 ساعت از حادثه می گذره هنوز دارم سرفه می کنم
فکر کنم شیمیایی شدم!


*. امروز روز خوبی بود ... باز هم مهندسی فرهنگی! بازهم دغدغه!

*. پیش به سوی دو کنفرانس یکی داخلی یکی خارجی
-کنفرانس مدیریت دانش و business dynamic-

*. اینجا رو بخونین! اونقدر حادثه تلخه که فقط میشه خندید به این اوضاع!
اینم ببینین بد نیست!

*. این هم بنده خدا توهم زده -وزیر صنایع-: ایران رتبه نوزدهم در عرصه صنعتی دنیا!
والا ما که نفهمیدیم منظورش چیه اما تو شاخص های اقتصادی -که زیر بنای صنعته- که
بنابر این آمار ما بعد از گینه بیسائو و قبل از کنگو در رده 168 ام قرار داریم!

*. می خواستم از جشن عشق در آلمان بگم که دیگه حالشو ندارم! فقط این که گند زدن!


*. ...

۱۹ نظر:

  1. اینجا نیستید که با انواع و اقسام حیوانات سر و کله بزنید

    مارمولک و وزق و سوسک و موشششششش که جزو شهروندان عزیزه!
    بریتیش پاس داره!

    پاسخحذف
  2. هوالخلاق

    آقا خوبه مارمولك بوده اين بلا رو سر اون بيچاره و البته سر خودتون آورديد!!!
    اگه كوروكوديل بود چكارش مي كرديد؟! :)

    آرام وخلاق و دوستدار حيوانات زي ... .
    ارادتمند : ...::: a creative mind a min :::...

    پاسخحذف
  3. به خود خودم:

    بهع
    فرنگم همینجوریه !؟

    پاسخحذف
  4. به امین عزیز:

    آقا خدا رحم کرد ...

    پاسخحذف
  5. مارمولکم مارمولکای جدید
    همه عین این کاپشن قشنگ پر رو تشریف دارن
    سلام . . .

    پاسخحذف
  6. به آق داماد عزیز، حسین:
    آره والا

    پاسخحذف
  7. سلام...
    ای بابا.
    صابر فقط نگفتی ناهار چی خوردی!
    :)

    پاسخحذف
  8. سلام صابر

    Business Freedom , Investment , Trade Freedom , Financial Freedom , Fiscal Freedom ,Property Rights , Government Spending , Fdm. from Corruption , Monetary Freedom ,Labor
    Freedom
    این ها مواردی بود که در رتبه بندی ایران برای رتبه 168 معیار قرار داده شده بود.
    نمی دونم freedom به معنی ضعف اقتصادیه ؟
    لیبرالیزک چه ربطی به صنعت داره؟
    صابر صحیح نقل کن.
    برای اطلاع بیشتر به لینک زیر که برات گذاشتم یه سری بزن :
    http://en.wikipedia.org/wiki/Economy_of_Iran
    معنی این جمله رو می دونم که می دونی :
    The economy of Iran is the sixteenth largest economy in the world by purchasing power parity (PPP).
    این رو هم می دونم که وقتی تو اینترنت جستجو کنی (با گوگل) اول همین لینک بالا رو میاره و لینک دوم همین لینکی هستش که تو گذاشتی می دونم که ویکیپدیا رو خوندی و دید. امّا حرف من اینکه همین ویکیپدیا هم به درد نمی خوره چون تاریخ به روز رسانیش برای همین امروزه و در ضمن ارزش اطلاعاتی نداره چون میشه توسط هر کسی اون رو به روز کرد.
    در آخر هم پیشنهاد می کنم به این آدرس یه سری بزنی :
    http://www.doingbusiness.org/ExploreEconomies/?economyid=91
    یه بررسی اگه تو اینترنت داشته باشی می فهمی که اینجوری نمیشه رتبه بندی کرد باید موضوعی بررسی کرد.
    در پناه حق

    پاسخحذف
  9. به صنوبر عزیز:

    آخه ناهار نخوردم !!!!

    هاهاها

    پاسخحذف
  10. به مصطفی عزیز:

    اون رنک بنید بر حسب برخی شاخص های مربوط به اقتصاده

    راستی حتما یه میل به این وزیره بزن بگو ویکی پدیا به روز شد رتبمون تغییر کرد
    با احتمال زیادی اونم از ویکی خونده بوده

    هاهاها

    پاسخحذف
  11. خدمت صابر عزیز :
    سلام
    ببین صابر من اسم شاخص ها رو برای همین نوشتم که بدونی بر چه اساسی بوده.
    درضمن از نظر من اون رتبه ویکی بی ارزشه.
    اگر خواستی می تونیم در هر ضمینه ای جداگونه رتبه ایران رو بررسی کنیم.
    در پناه حق

    پاسخحذف
  12. به مصطفی عزیز:

    والا تقصیر ما نیست که وزیر نگفته شاخصش چی بوده که ایران شده 19ام در دنیا، حدسم اینه ایران تو شعار دادن صنعتی نوزدهم شده

    و اما بعد

    نمی دونم شاخص هایی که هست شاخص های پایه آزادی اقتصادیه ...

    پاسخحذف
  13. صابر تو که سوژه ی پیف پاف نبودی شیمیایی شدی ببین اون مارمولک بدبخت چی کشیده! اخی مارمولی جون :(

    پاسخحذف
  14. خدمت صابر عزیز :

    سلام صابر
    ببین وقتی می گی آزادی اقتصادی یه معنا برداشت میشه وقتی می گی اقتصاد آزاد یه معنای دیگه.
    علل حساب ما عضو wto نیستیم.
    به معنای نداشتن اقتصاد آزاد نه به معنی نداشتن آزادی اقتصادی.
    در پناه حق

    پاسخحذف
  15. سلام

    خوبید؟!!

    بعد از مدتها این اولین بلاگیه که دارم نظر می ذارم...

    اااااااااا...چه بلاگتون بزرگ شده!!! هاهاها

    ای وای!!! مارمولک! منم امروز صبح دو تا موجودی که خیلی ازشون بدم میاد دیدم:

    1- شاپرک
    2- موش

    در ضمن مارمولک موجود شریفیههههههههههه!!!

    پاسخحذف
  16. به سرکا رخانوم زینب گرامی:

    اون که بله در شرافتش شکی نیست
    اما موش و سوسکم شریفه
    در ضمن سوسک که خوبه

    آخی سوسک!
    چه شاخکای لطیفی داره
    آخی


    در ضمن سپاس از حضورتون

    پاسخحذف
  17. به مجید عزیز:

    آره خدا رحم کرد

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !