۱۳۸۹ خرداد ۱, شنبه

همینجوری - 11: و سرانجام ارشد ....!!!





مهم قبول شدن در ارشد نیست
مهم حتی دکترا و پروفسورا هم نیست
مهم حتی سربازی رفتن و رژه هم نیست

مهم اینه که تو قبول نشدی
و هیچ توجیهی هم نداری
هاهاها

حتی برای تو «حمکت بوده»
و «قسمت بوده»
هم توجیه خوبی نیست!
هاهاها

وقتی رتبه ات 43 برابر هدف گذاریت بشه
وقتی در بین 80000 نفر بشی 800
فقط باید بگی: هاهاها

اما جدا راضی ام و سرخوش!


ما شاعر روزگار خویشیم
وز خویش گذشته ایم و اکنون هیچیم
بیکار و گذشته از دور زمان
اندر طلبت می گرده و می پیچم
وز ارشد و وز درس فزون خوانده بُدیم
اوج و طلبت به ارشدی می گشتیم
گمراه به بیراه زمان در طلب اوج
صد حیف که ....*



*. تریزواژه است ... !

*. فریاد رفت لاله بر باد رفته را
یارب خزان چه بود نو بهار شکفته را
ای ماه دو هفته چه جای محاق بود
آخر محاق نیست که ماه دو هفته را
...
باید از محشر گذشت
این لجن زاری که من دیدم سزای صخره هاست
گوهر روشن دل از کام جهانی دیگر است ...

چقدر به یک شاعر تسلیت گفتن سخت است:
حسین عزیز تسلیت این رفق کوچیکتو پذیرا باش!

*. جالبه دوستان فکر می کنن که من از ارشد ناراحتم!
بهش فکر می کنم اما ناراحت نیستم ...
دلیل سینه پر غم و دلتنگی چیزهای دیگری است ...


*. امروز خبر بدی رو به یه سری خیلی بد گفتم!
هنوز عذاب وجدانشو در دل دارم، ببخشید ...


*. از همینجا به حسین و حمید و سجاد و بقیه دوستان
که ارشد قبول شدن تبریک می گم: شاد باشین ...

*. گاهی چقدر کلیدها سنگینند ...!

*. هر چی این روزها انرژی جمع می کنم حوادث دست به
دست هم می دن و انرژی مو دارن خالی می کنم اما هنوز
انرژی دارم و هنوز امید ... که آدمی به امید زنده است!

بگذریم ...



۲۲ نظر:

  1. هنوزم از بابت اون خبر بد به طرز بدی ناراحتم
    جدا شرمنده! این از اون خاطره هایی است که هرگز یادم نمی ره ...

    ببخشید ...

    پاسخحذف
  2. اول که تبریک میگم به اون دوستان دوم که انشالله سال دیگه با هم قبول میشیم سوم که خبر گفتن رو از مصطفی یاد بگیر دیگه ناراحت نمیشی

    پاسخحذف
  3. سلام، صابر جان انشالله سال دیگه،یعنی بااین رتبه قبول نمیشی

    پاسخحذف
  4. راستی:
    شاد باشین که دوستانتون(409 ها) از شادی شما انرژی می
    گیرن.

    پاسخحذف
  5. سوسک میوه ای تنها۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۲۷

    سلاااااااااااااااااام!
    منم اومدم!
    شنیده بودین بچه که بودیم بچه بی تربیتا می گفتن:
    خوش به حالت ... غو... ناهارت
    ؟
    حالا می خواستم بگم خوش به حالتون، یاد این جملات زیبا افتادم!!!

    به! من که رتبه ام از اونم نجومی تره چی بگم؟
    امروز روز مزخرفی بود.
    به اندازه کافی هم ناراحت هستم از همه چی.
    شاید این بی اهمیت ترینشون باشه!

    پاسخحذف
  6. سلام

    امروز شاید یکی از بدترین روزهای عمر من بود حتی اونقدر بد که حوصله نداشتم بر تو وبلاگ خودم پست بذارم. این رو بگم که هیج ربطی به ارشد نداره، صابر تو بهشون بگو شاید باورشون بشه.
    می گن تو هر اتفاقی که اطرافمون میفته خدا میخواهد یه تلنگری به آدم بزنه تا حواسش رو جمع کنه ولی امروز من کارم از تلنگر پس گردنی و لگد و اینها گذشت رسماً نه شدم.
    اونقدر خبر بد شنیدم که دیگه دارم دیونه میشم. شب هم که اومدم خوب یه سری رفتم خونه عمه پدرم اونقدر حالش بد بود که بردنش بیمارستان. امروز حضور حضرت عزرائیل رو در تمام طول روز احساس می کردم شابد اینجوری برداشت کردن از وقایع عرف نباشه ولی فکر می کنم دارم درست فکر می کنم.

    خدا داشت به همون یه چیزی رو می فهموند. کو گوش شنوا !!!!

    نتیجه ارشد، رفیق حسین، نتیجه کنکور حسین رحمانی، مشکل نمره، عمه پدرم. نمی دونم شاید خدا داره باهامون حرف میزنه.

    پاسخحذف
  7. در ضمن شرمنده صابر جان از اینکه دارم تو وبلاگ تو به جای وبلاگ خودم می نویسم خیلی احوالم خوب نیست برای همین اینجا نوشتم.
    شرمنده، می بخشید.

    پاسخحذف
  8. ای کاش آدم تکلیفش تو این دنیا معلوم بود. تا میای یه خورده شاد باشی، نمی زارن.
    نمی دونم تازه امروز منو حسین فهمیدیم که داریم یه درسو حذف میشیم، جالبه نه؟
    ولی آخرش همینه که آدم به امید زندست

    پاسخحذف
  9. سلام عموصا؛ این ارشد چیه که هی اونایی رو که من دوستشون دارم ناراحت میکنه؟ یعنی مثل آمپولِ؟ درد داره؟ خب من دعا می کنم خوب شین همتون...کار خوبی می کنم؟

    پاسخحذف
  10. به سجاد عزیز:

    صداقتت منو کشت !!!

    پاسخحذف
  11. به سرکار خانوم زینب گرامی:

    چشم من که م یخندم

    پاسخحذف
  12. سلام

    مگه ارشد مهم بود؟مگه قرار بود قبول شید؟
    من تا که یادمه این ارشد مهم نبود

    سال دیگه هم وقت هست تازه بهترم هست کامل وقت دارید 

    از خبر قبولیه بقیه هم خوشحالم خیلی امیدوارم همیشه پیروز و موفق باشید

    راستی این ارشدا که میگذره

    یک جای دیگه است که آدم باید موفق باشه اونجا رو در یابید این حل میشه

    یک سوال،به آدمهایی که آهنگ میزارن بعد صدای اسپیکر را قطع میکنند بهشون چی میگن؟خل؟

    شایدم گیج

    خوشحالم که ناراحت نمیشید و نا امید
    چرا نمیخوایم ببینیم که اصلش همینه که بعدش چی میشیم وگرنه خودش همیشه براش وقت هست

    موید باشید و پیروز و دلشاد

    بهش فکرم نکنید ارزشش اونقدرم نیست وینک

    پاسخحذف
  13. به سوسک میوه ای تنهای گرامی:

    امروز برا منم روز خوبی نبود

    پاسخحذف
  14. راستی تسلیت هم میگم،امروز ازون روزا بودا

    ازون روزا که خدا ازین کران تو ان کران شورش کرده

    چقدر گرد و خاک به پا شده وای وای

    مراقب باشید خاکی نشید خیلی خطرناکه (اسمایل)

    پاسخحذف
  15. به مصطفی عزیز عزیز عزیز:

    نه خوشحالم که انجارو خونه خودت می دونی و نوشتی که اگه نمی نوشتی دلم میگرفت !

    آؤه مصطفی من میدونم داره چی میگه شخصیه اگه نه می گفتم بهت !

    کشم آهی که گردون را بسوجم ...

    پاسخحذف
  16. به محمد صالح عزیز:

    ارشد چیز مزخرفیه عمو !

    پاسخحذف
  17. به نسیم نوروزی عزیز:

    ایشالا در یابیم

    پاسخحذف
  18. سلام
    تبريك مي گم بهتون به خاطر اين زاويه ديدتون نسبت به زندگي و همينطور اميد داشتن تون

    اميدوارم زين پس در كارهاتون موفق باشيد

    پاسخحذف
  19. هوالخلاق

    بيا كه هاتف ميخانه دوش با من گفت :
    كه در مقام رضا باش و از قضا مگريز

    راضي زي ... .

    3z واژه گوی زی ... .

    ارشد ( نه صرفا ارشدی ) زی ... .

    همیشه توی چشم و قلب و مغز من ارشد بودی ،هستی و خواهی بود.

    ارادتمند : 3zman

    پاسخحذف
  20. حال می کنم با هات صابر! عاشق دلتنگی ام. عاشق غمم! از این غم خوبا!

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !