۱۳۸۸ اسفند ۸, شنبه

به گزین ها - 1: خواستن !






آن گاه که «تقدیر» نیست و از «تدبیر» هم کاری
ساخته نیست، «خواستن» اگر با تمام وجود، با بسیج
همه اندام ها و نیروهایروح و با قدرتی که در
«صمیمیت» هست، تجلی کند، اگر همه هستیمان
را یک «خواستن» کنیم، یک «خواستن» مطلق شویم،
و اگر با هجوم ها و حمله های صادقانه و سرشار از
یقین و امید و ایمان «بخواهیم»، پاسخ خویش را
خواهیم گرفت ....


«وقتی عشق فرمان می دهد،
محال سر تعظیم فرود می آورد»




*. معبد، دکتر علی شریعتی
*. بخش جدید با عنوان «به گزین ها» راه اندازی شد که در
آن نقل قول هایی از بهترین بخشهای کتاب ها و نوشتارهایی
است که خوانده ام و چه کسی از شریعتی بزرگ بهتر برای
آغاز ...
*. به قول الکسیس کارل: «نیایش اگر به صورت تهاجمی و
*. عم یجیب المضطر .... تمام نکته در همین اضطراره !
مستمر و مصرانه انجام گیرد به اجابت می رسد»
*. پیشتر ها در انجیل خوانده بودم که نابینایی که از درد نادیدن
به پای حضرت افتاده بود شفا یافت و حضرت خندید و گفت:
«نیروی ایمانت تو را شفا داد!»
*. چقدر ارتباط معنا داری است در این نوع خواستن دینی
با فیلم راز! و چقدر در فرهنگ ایرانی و اسلامی خودمان
و در شعرها و دعاها و ... نمونه های فراوانی از این
دست داریم ...
*. شاهکار بالا هم مینیاتوری است از استاد فرشچیان



۱۱ نظر:

  1. سلام

    يه جاهايي ازين متن رو قبول ندارم

    آقا!عكس حرم روميذاشتين
    ما هم نصيبي ميبرديم

    پاسخحذف
  2. بیت فوقالعاده ای بود موفق باشی

    پاسخحذف
  3. vouloir, c'est pouvoir.

    بخوانید: وُلوآق، سه، پُووآق :)

    همان خواستن، توانستن خودمونه به زبان فرانسه!
    چقدر خوبه که از شریعتی بزرگ مطلب میذارین.

    پاسخحذف
  4. من همون ناشناس اولي ام
    اين ناشناس دومي من نيستما
    ما زبان فارسي روهمبهزور بلديم
    (:

    پاسخحذف
  5. چه خوب
    شاهکار استاد فرشچیان
    جمله های همیشه آس شریعتی
    شریعتی بزرگ
    دیگه من الان چی باید بگم؟
    سلام . . .

    پاسخحذف
  6. -بیانیه جمعی از فعالین ملی و مدافعین حقوق مردم آذربایجان
    -مصالحه یا سرکوب؟
    -آش ولایت فقیه در سفارت بریتانیا پخته شد...!
    -استعفا بهترین گزینه خامنه ای
    -خمینی از امریکا می خواسته است او را با ارتش در ارتباط بگذارد
    -به مناسبت ۶اسفندماه،سالگردتیرباران ناخداافضلی ویاران


    www.horriyyat3.blogsky.com

    پاسخحذف
  7. چقدر ناشناسان زیاد شدند !!!

    پاسخحذف
  8. .........::::::::::trizman:::::::::::.........۱۰ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰:۲۴

    هوالخلاق


    !!!imposible is imposible
    تنها غير ممكن هست كه غير ممكنه!!!

    حتي وقتي به آخر يه كوچه بن بست ميرسيم، هنوز راه آسمون بازه! بايد پرواز كردن رو ياد بگيريم.

    در مورد قانون جذب هم كه...

    اما با همه اين صحبتا:
    يار با ماست چه حاجت كه زيادت طلبيم!
    دولت صحبت آن مونس جان ما را بس !!!

    آرام از درون چون گردباد زي!
    ارادتمند: trizman

    پاسخحذف
  9. مجنون هستم
    زیارت قبول اقا
    خوبه نمردیم و شما یه سری به ما زدی

    جواب اس ام اس چرا نمی دی می دونی چند تا اس ام اس دادم ؟
    منتظر نقدت تو وبلاگم هستم عزیز

    پاسخحذف
  10. یه حالی از من مریض بپرسی بد نیست
    به خدا زشته من بگم اقا بیا از من مریض عیادت کن
    خودت چی فکر می کنی ؟
    فکر می کردم رفیق تر از این حرفا هستیم
    منتظر نقدت هستم

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !