۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

در آغوش زندگی


در آغوش زندگی


کودکی که بعد از 8 روز از سهمناکترین زلزله دو قرن
اخیر در هایتی از زیر آوار بیرون کشیده شد
پیشنهاد می کنم لذت دیدن عکس العمل تیم امداد رو در
این عکس از دست ندهید!


--------------------------------------

پی نوشت 1: بهانه این عکس در آغوش کشیدن زندگی توسط یک دوست ارزشمند بود
که خبر داد جواب آزمایش سرطانش منفی است ....

پی نوشت 2: مگه میشه اون خبر رو شنید و این عکسو دید
و به شاهکار جان ویلیامز با عنوان تم فهرست شیندلر گوش
داد و اشک نریخت!؟
(از اینجا دانلود کنید)

*. منبع عکس در زیر آن آورده شده است ...

۶ نظر:

  1. منم مثه شما اشکم ریخت
    بهتون پیشنهاد میدم فیلمی که گرفته شده توسط گروه امداد انگلیس را ببنید
    واقعا آدم به هیجان میاد و خدا رو شکر از تمام این زیباییها

    پاسخحذف
  2. والا ما که دسترسی به این شبکه های کفر (!) نداریم که !!!!

    :D

    پاسخحذف
  3. برای دوستت یلی خوش‌حال شدم!
    قلبم اومد تو دهنم که اگه به جای "منفی" نوشته بودی "مثبت" چه حالی می‌شدم

    آهنگ رو هم دانلود کردم
    خیلی قشنگه
    ممنون
    فهرست شیندلر رو چندین بار خواستم ببینم و نشده
    بیشتر به خاطر مدت زیادش

    پاسخحذف
  4. ممنون پیشنهاد می کنم حتما ببینی عالیه

    پاسخحذف
  5. احساساتی میشوییییییییییییم
    به خاطر منفی بودن آزمایش خوشحال شدم!!!ایشالا دوستای خوبی برا هم باشین همیشه.

    پاسخحذف
  6. اولا که ارزش از شماست نه از بنده دوست خوبم
    عظمت نگاه شماست که به من ارزش میده
    خوشحالم که هرومون خوشحالیم
    از همه دوستانی که ابراز لطف کردن ممنونم
    من هم امیدوارم همیشه دوستای خوبی بمونیم

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !