۱۳۸۹ فروردین ۶, جمعه

تیکه ها و سوتی ها - 2: هاهاها!









هاهاها


یه موقعی این تیکه من بود ولی گستره این نوع خنده
از مرزهای وجودیمون فراتر رفته و الان خیلی ها
این طوری می خندن!! هاهاها !!

حالا من دلیلشو نمی دونم، همشم میگم
این خنده ضایعستا ولی کو گوش شنوا!؟

شما دلیلشو می دونین!؟




*. یه رفیقی دارم تا اینجوری می خندم میگه کوفت!
اما یه رفیق دیگه دارم تا اینجوری می خندم میگه: ....
(ای بابا همه چیو که نمیشه تو بلاگت بگی!)
*. چقدر تیکه کلام ها خاطره انگیزن و موندنی! به همین دلیله
که من همیشه احترام خاصی براشون قائلم و همیشه سعی
می کنم که ازاونا استفاده کنم تا زنده بمونن تازه با کلی خنده
البته بدون از این شکلکا و با توجه به اینکه همه چی آرومه
و ما چقدر خوشحالیم!!! پس هوراااااااااا!! اصلانشم به من چه!؟
فی الواقع همینی که هست! صد در صد همینیه که من میگم!
بهروز و نسترنم تایید می کنن! بایز!! ....
*. (یعنی الان خانوم غمخوار داره اینو می خونه!؟ خب بره اون
پست جمع بندی سال 88 رو هم بخونه دیگه! یا اون پستایی که
برا چهارصد و نه دیگه!)


*. ...

۱۲ نظر:

  1. هاهاها

    هه هه هه

    هورااااااااااااااااااااااااااااااا

    تازه شاعر اینجاست که میگه زندگی همیناش خوبه دیگه

    هه هه هه

    کلی خندهههههههه

    هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    نویسنده:نسیم باد نوروزی

    پاسخحذف
  2. سلام.
    خوبیش اینه که همیشه خوبی!
    خوبی واقعاً؟
    بعد یه سئوالی دارم. واقعاً فکر میکنی « ایشالا خدا شفا بده » یه تیکه کلامه !؟
    حقیقتاً دراشتباهی.
    .
    درمورد تیکه کلامها (واژه ادبی تر؟) باید بگم حتماً متوجه شدی تا زمانی ما می سازیم اونها رو... اما بعد از یه مدتی اونها ما رو می سازند...
    جریان دو طرفه ای که بی توجهی بهش آثار نه چندان جالبی داره ...
    امیدوارم موفق باشی.
    پی نوشت برای سایر دوستان : راستش من در وبلاگ بچه های دیگه هرچقدر سعی میکنم نمی تونم کامنت بذارم! نه اینکه نتونم؛ دستم به نوشتن نمیاد؛ برای شعر که نمیتونم کامنت بذارم. مطالب دیگه هم هر از چند گاه کامنت می ذارم.
    پی نوشت دوم برای خودم : اصلاً کی گفته کامنت بذاری که حالا توضیح میدی ؟
    پی نوشت سوم : من خیلی خوبم.

    پاسخحذف
  3. به صابر جالب بود
    به هانی
    نمیدونم چرا اما حس دو طرفس چون منم به ندرت توبلاگت کامنت میزارم فکر میکنم از نوع کامنتا متوجه میشی و این دلییل نمیشه که نیایین بخونییم
    زمنا خوشحالم که خیلی خوبی

    پاسخحذف
  4. شمارش شروع شد
    #################################
    این نامه به شما نشان می دهد که قدرت دعا به چه اندازه قوی است، دعای موجود در نامه را بخوانید آنگاه یک آرزو کرده و دعا را باری دیگر بخوانید..

    11 نفر را که در زندگی ام تاثیر فراوان .داشته اند انتخاب میکنم، لطفاَ این نامه را دوباره برای من هم بفرستید، علت را بعد خواهید فهمید.

    اگر نمی دانید توضیح می دهم که saint in little Ways مادر ترزا معروف بوده است به این معنا که اودر زندگی مسائل کوچک را هم با بخوبی و عشق فراوان انجام می داد، او نمایندهَ رزها بود.

    امیدوارم تمام کسانیکه که این نامه را دریافت می دارند، رستگار شوند.
    نمی توانید دعای مادر ترزا را پاک کنید..

    بیاد داشته باشید که پیش از آنکه این دعا را بخوانید یک آرزو کنید. چیز دیگری وجود ندارد.

    تنها کاری که باید انجام دهید این است که این نامه را با دیگران سهیم شوید، و در روز چهارم انتظار چیزی را بکشید.

    از انکه باید این نامه را به دیگران هم بفرستید متاسفم اما خواهش می کنم این توالی را نشکنید.دعا کردن یکی از بهترین هدایای رایگانی است که می توانیم دریافت کنیم.دعای زیر را بخوانید.

    ****************
    دعای مادر ترزا
    ****************
    ای کاش امروزمان پر از صلح و آرامش باشد.

    ای کاش به خدا آنچنان باور داشته باشید که چرایی برای آنچه هستید به میان نیاورید.

    ای کاش پیامدهای بیکرانی را که زاییدهَ دعا کردن است را از خاطر نمی بردید.

    ای کاش از نعماتی که دریافت می دارید استفاده کنید و عشقی که نصیب تان می شود را به دیگران منتقل کنید.

    ای کاش گنجایش دانستن این مطلب که فرزند خدا هستید را داشته باشید.

    بگذارید این حضور در مغز استخوان تان جاری شود، به روح تان اجازه دهید آواز بخواند، پایکوبی کند ستایش کند و عشق بورزد.

    حالا، در عرض 5 دقیقه این نامه را به 11 نفر بفرستید. فراموش نکنید که آنرا به من نیز برگردانید.

    شمارش را شروع می کنم، 1...... علت را خواهید فهمید.

    پاسخحذف
  5. هوالخلاق

    "هاهاها" در ذهن من،نه يه تيكه هست!
    نه يه سوتي!!!
    بلكه يه concept هست كه هر جا كه ببينم،ياد خنده رو ترين دوستم ميفتم...
    هميشه هاهاها زي... .
    ارادتمند:3zman

    پاسخحذف
  6. سلام دیوونه(ببخشیدا خودت نوشتی دیوونه یی!!)
    مرسی که به من سرزدی.
    این عکس خودت بود؟؟!همچینم ضایع نمیخندی!(خواهش میکنم قابلی نداشت!)
    راستی سال نو هم مبارک

    پاسخحذف
  7. سلام
    از اینکه هانی رو هم زیارت کردیم خوشحالم.
    نمی دونم شاید همه فکر می کنن این تیکه هاصرفاً یه رفتار ظاهری از یه شخص که به صورت عادت در اومده.
    ولی من معتقدم نمایی مه آلود از لایه های درونی شخصیت آدم هاست.
    اینجوری به نظر میرسه که این رفتار ها اگه لحظه ای و برای گذران وقت نباشه برای بیان یه منظور خاص به کار میره.

    مثلاً خود تو همین هاهاهای معروف همیشه یجور نیست شاید همه یجور ازش برداشت کنن ولی این درست نیست یه موقعی این هاهاها به معنی خنده از ته دله ولی بعضی وقت ها فقط برای جلوگیری از ضایع شدن طرف مقابله حتی بعضی وقت ها برای ضایع کردن طرف مقابله .همشون همون هاهاهای معروفاً اما توش کلی حرف و نکته داره نمیشه بهشون به عنوان یه سوتی نگاه کرد باز هم میگم شاید بیانی مه آلود از احساسات درون افراد باشه.

    در پناه حضرت دوست.

    پاسخحذف
  8. خسروی باشد پسر شیری ملنگ.سلام پسرگلم خوبی،سال نو مبارک،هرچندسال جدیدوبافکرای تیره وحرفای تلخ شروع کردی که اصلا برازنده یک آریایی اصیل ویک بچه مسلمان نیست،ولی سالی سراسربصیرت،معرفت،آگاهی،سلامتی،موفقیت،محبت وعشق!!!؟برایتان آرزومندم.
    بلاگ قشنگ تودیدم،داخلش یدنیاشیطنت وشوره،ولی حیف از داخلش بوی زندگی وامیدبمشام نمیرسه،بچه جون انقد افسرده باشی بهت زن نمیدنا!!!:)،انقدم فامیل مارو اذیت نکن یک وقت دیدی توخیابون با1صاعقه آسمانی برخورد کردیا،آخه مگه نمیدونی فلواقع ماقوم اجورماجوریم،انشالله بزودی مفتخربه زیارت روی گلت بشوم پسر گلم.

    پاسخحذف
  9. سلام
    اين "هاهاها" ديگه داره جهاني ميشه انگار!!
    همه چي هم كه آرومه هميشه!!
    (:

    پاسخحذف
  10. وای عجب دندونایی دارین!!!!!
    ها ها ها
    این تیکه باحاله منم دوسش دارم آدمو میبره به اوج بیخیالی!!!!
    ها ها ها

    پاسخحذف
  11. همه با هم یک صدا :

    هاهاهاها!!!

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !