۱۳۹۰ شهریور ۳۰, چهارشنبه

شیشه پنجره را باران شست، از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست!؟



دائم بحث فساد می شود و مچ گیری می شود، من اعتقاد دارم آنجه که فساد نامیده می شود مجموعه سیاست هایی است که ما امروز در  نظام اقتصادی داریم، برخورد با فساد آخرین حلقه از مجموعه حلقه های یک زنجیره بلند است که باید انجام بگیرد و قبل از آن مسیرهایی را که به فساد می تواند بیانجامد را باید از بین ببریم 
...
از کسانی که پرونده دارند و صدها میلیارد ثروت دارند نباید در دستگاه خود استفاده کنید ... تعرفه های موبایل و شکر بالا و پایین شد چه کسانی سود بردند!؟ میلیون ها تومان جا به جا شد .... با بودجه کشور تمام پلاکاردهای شما که همه جا را گرفته ممکن است از این منابع تامین شده باشد ...






۳ نظر:

  1. چی بگم والا...
    به به اون آیت ا... طالقانی نه به این!
    به تناقض رسیدم با این پستت!

    پاسخحذف
  2. ما را باخودت بردی به روزهای سبز وسرخ راستی یادت هست میرحسین در مناظره با سمبل اخلاق!! گفت من می خواهم چه چیزهایی را عوض کنم؟! یادته تو خطبه های تهران وتمام ایران گفتند به رییس جمهور رسمی کشور تهمت دروغ زدند؟ حالا همگی دارن حرفهای میر مظلوم را تکرار می کنند ولی هنوز او در حبس است.یادمان نرود که خدا هم می بیند. از مطالبت تشکر می کنم

    پاسخحذف

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !