۱۳۹۰ فروردین ۱۹, جمعه

لحظه ای تامل - 34: این ایران همیشه معترض!

آمریکا دخالت نمی کند ...
رسانه میلی: در سکوت تامل برانگیز آمریکا رژیم قذافی دست به کشتار بی رحمانه مردم زده است. حال سوالی که پیش می آید این است که این مدعیان حقوق بشر چگونه در برابر این جنایات سکوت کرده اند؟


هیلاری کلینتون در سخنانی اقدامات دولت لیبی را نقض آشکار حقوق بشر اعلام می کند و از جامعه جهانی درخواست اقداماتی جهت جلوگیری از این رفتار دولت قذافی می کند ...
رسانه میلی: آمریکا در اقدامی مداخله جویانه در امور لیبی اخللت کرد. و حال سوالی که پیش می آید این است که غرب و خاصه آمریکا به عنوان مدعیان حقوق بشر چگونه به خود اجازه دخالت در مسایل داخلی کشورهای دیگر می کنند؟


آمریکا دخالت نظامی می کند ...
رسانه میلی: آمریکا در پی مداخله نظامی دست به کشتار شهروندان لیبی زده است و حال سوالی که پیش می آید این است که چرا آمریکا خودسرانه دست به کشتار شهروندان بی گناه لیبیایی می کند!؟


آمریکا مسئولیت مقابله نظامی با دولت قذافی را به نیروهای ناتو واگذار می کند ...
رسانه میلی: قذافی در حال رایزنی با آمریکاست و باراک اوباما نیز مسئولیت مداخله نظامی را به ناتو واگذار کرده است. حال سوال اینجاست که چرا آمریکا مسئولیت مداخله نظامی را به نیروهای ناتو واگذار کرده است؟


و واقعا سوال اینجاست که آمریکا خب چه غلطی بکند!؟
- آقا اجازه! آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند! 




+

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

اگه عضو نیستید و الان نمی دونین چجوری باید پیام بذارین توضیح میدم:
اگر گزینه نام/آدرس اینترنتی رو بزنین که خب نامتون و آدرس احتمالی بلاگتون رو وارد می کنین
اگر هم نخواستین با انتخاب گزینه ناشناس پیامتون رو بذارین فقط خب تهش یه اسم بذارین که من بفهمم با ناشناسای دیگه فرق دارین !!!!

بقیه گزینه ها رو هم نمی گم !
دهه اصلا چه معنی داره بخواین همشو بدونین !